Toolkit breed evalueren in het secundair onderwijs: overzicht identificatiefiches
Evaluatie-instrumenten voor het einde van het zesde leerjaar
- Cito-Leerlingvolgsysteem: vanaf pagina 254.
- Dossier Output en Kwaliteitsbewaking (DOK): vanaf pagina 259.
- Interdiocesane proeven (IDP): vanaf pagina 265.
- Leerlingvolgsysteem – Vrije Centra voor Leerlingenbegeleiding (VCLB): vanaf pagina 270.
- Mijn eerste Europese talenportfolio: vanaf pagina 275.
- Onderwijskoepel van Steden en Gemeenten vzw (OVSG) – toets: vanaf pagina 280.
- PI-dictee: vanaf pagina 286.
- PI-einddictee: vanaf pagina 291.
- PI-signaleringsdictee: vanaf pagina 294.
- Volgsysteem lager onderwijs taalvaardigheid (VLOT): vanaf pagina 297.
Naar boven
Evaluatie-instrumenten voor het lager en secundair onderwijs
- Diataal: vanaf pagina 174.
- Kijkwijzer SLO: vanaf pagina 189.
- Leeskaarten Boekenjuf: vanaf pagina 198.
- Paralleltoetsen: vanaf pagina 213.
- Schoolfeedbackproject (SFP): vanaf pagina 220.
- Taalniveautest Nederlands (TNT): vanaf pagina 244.
Naar boven
Evaluatie-instrumenten secundair onderwijs
- C-Stick: vanaf pagina 170.
- Evaluatiefiches leerplan katholiek onderwijs: vanaf pagina 180.
- Jongerenbeginbeeldinstrument (JBI): vanaf pagina 183.
- Klaar voor hoger onderwijs: vanaf pagina 194.
- Muiswerk: vanaf pagina 202.
- Observatie-instrument tso/bso: vanaf pagina 207.
- Taalvaardigheidstoets Aanvang Secundair (TAS): vanaf pagina 225.
- Toets Aanvang Secundair Onderwijs Anderstalige Nieuwkomers (TASAN): vanaf pagina 231.
- Taalvaardigheidstoets Instap Tweede Jaar Secundair Onderwijs (TIST): vanaf pagina 238.
- Toolkit Onderwijs en Arbeidsmarkt (TOA): vanaf pagina 248.
Naar boven